امروزه با توجه به مشغله فراوان افراد، ترافیک شهری، دوری از مراکز خرید و وقت گیر بودن خرید حضوری و حتی گاها در دسترس نبودن کالاهای مورد نظر از جمله مشکلاتی هستند که در امر خرید وجود دارند، اما در دنیای امروز و با خریدهای اینترنتی این امر به سهولت امکان پذیر شده است.
با وجود آن که سفارش محصول به صورت آنلاین در بسیاری از موارد، کارهای ما را تسریع می بخشد اما بحث سرعت در ارسال مرسولات و تحویل به موقع و زمانبندی دقیق آن به مشتری، خود یکی از مهمترین دلایل در کسب رضایتمندی آن به شمار می رود، چرا که مشتری علاقه مند است تا پس از ثبت سفارش، هر چه سریعتر و با همان کیفیت سفارش خود را دریافت نماید. در مجموعه fraasat.ir بلافاصله بعد از تایید پرداخت توسط کارشناسان بخش مالی، همکاران ما در واحد مربوطه اقدام به ارسال محصولات از طریق شبکه حمل و نقل خواهند نمود. لازم به ذکر است برای شهر تهران سفارشات از طریق ارسال با پیک و برای شهروندان عزیز سایر شهرهای ایران عزیزمان از طریق پست و تیپاکس انجام می گردد.
ما در مجموعه فراست صنعت بر آنیم تمامی سفارشات مشتریان را به نحو احسن و در کوتاه ترین زمان ممکنه ارسال نماییم.
مراحل کار قبل از ارسال کالا بدین شرح است:
1) پردازش سفارش مشتری
2) ارجاع به بخش مربوطه
3) چک کردن سلامت فیزکی کالا و بسته بندی محصول
4) ارسال برای مشتری
5) ارسال گزارش ارسال به مشتری از طریق پیامک